پیام سر کنسول

     بسمه تعالی

هموطنان عزیز سلام؛

جای بسی خرسندی و افتخار است که توفیق بزرگ خدمت به هموطنان عزیز به عنوان سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در فرانکفورت نصیبم شده است.

ایران امروز، ایرانی است که با تمام توان، در مسیر پیشرفت همه جانبه برای استقرار و استحکام حاکمیتی مبتنی بر حرمت هر ایرانی پای می‌فشارد و می‌کوشد تا با تکیه بر ارزش‌های والای اسلامی، عدالت و اخلاق، زندگی مسالمت‌آمیزی را برای خود، محیط پیرامونی، همسایگان و تمام جهان به ارمغان آورده و نمونه و الگویی متعادل از حکومت دینی با روحیه انقلابی را برای همگان به نمایش گذارد.

اینجانب به عنوان نماینده دولت در حوزه کاری این سرکنسولگری شامل ایالت‌های هسن، نوردراین وستفالن، زارلند و راین لاند فالتس به اتفاق همکاران خود می‌کوشیم تا زمینه خدمات‌رسانی هر چه بیشتر، بهتر و آسان‌تر را برای هموطنان عزیز فراهم سازیم. سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران خانه هر ایرانی است و درب‌های آن همواره به روی هموطنان عزیز گشوده است و برآنیم تا در چارچوب وظایف قانونی محوله، امور ایرانیان به طور شایسته پیگیری گردد. 

نقش بی بدیل ایرانیان در آلمان همواره در توسعه مناسبات دو کشور برجسته بوده و با همکاری، همدلی و تعامل سازنده همواره توانسته‌اند به عنوان یک پل ارتباطی اثرگذار بین دو کشور عمل نموده و بر مناسبات اقتصادی و فرهنگی فی مابین بیفزایند. امید است اینجانب نیز با همراهی، همدلی و همیاری شما هموطنان عزیز و سربلند از عهده این خدمت مقدس برآیم و بتوانم مناسبات دوستانه میان دو کشور جمهوری اسلامی ایران و جمهوری فدرال آلمان را بیش از بیش تقویت نمایم.

به پاس احترام به برادران و خواهران ایرانی، روزهای پنج شنبه هر هفته از ساعت 9.30 الی 12.00 به دیدار هموطنان عزیز اختصاص داده شده است تا شما عزیزان بتوانید مسایل مورد علاقه و مشکلات خود را با اینجانب در میان بگذارید. علاوه بر ملاقات حضوری هفتگی، این امکان وجود دارد تا هموطنان عزیز بتوانند نظرات، پیشنهادات، انتقادات و مشکلات خود را با استفاده از صندوق دریافت نظرات در محل مراجعین کنسولی و یا آدرس ایمیل نمایندگی به شرح ذیل به اینجانب منتقل نمایند. 

E-Mail: iranconsulate.fra@mfa.gov.ir

                  ما بدان مقصد عالی نتوانیم رسید                                                         هم مگر پیش نهد لطف شما گامی چند                                                                                                                                                              

                                                                                                                                 منصور آیرم - سرکنسول